قبیله ی شکارچی در بازی جنگ خانها
قبیله ی شکارچی در بازی جنگ خانها
این قبیله عضو گیری میکند
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, توسط شکارچی نقابدا ر |

# معدن آهن : برای بالا بردن سطح آهن در انبار نیاز به ارتقا این معدن است ، آهن معمولا اولویت کمتری نسبت به تولیدات دیگر دارد .
# معدن طلا : برای بالا بردن سطح طلا در انبار نیاز به ارتقا این معدن است ، طلا یک منبع پرمصرف در بازی است .
# چوب بری : برای بالا بردن سطح چوب در انبار نیاز به ارتقا این معدن است ، چوب نیز همانند طلا پر مصرف می باشد .
# مزرعه : برای بالا بردن سطح خوراک در انبار نیاز به ارتقا این معدن است ، خوراک برای اردوگاه و همینطور کاروانسرا کاربرد مهمی دارد .
# خانه ها : میزان ذخیره جمعیت شما را بالا میبرد اعم از ارتش و کارگران معادن ، به این معنی که فرضا شما معدن آهن خود را گسترش بدهید نیاز به جمعیت خالی از قبل دارید تا بتونید ظرفیت تولید آهن رو بالا ببرید ( جمعیت آزاد برای کارگران معدن ) و یا همینطور ارتش ، اگر بخواهید ارتش بسازید باید از قبل ظرفیت خالی در خانه های خود داشته باشید ، حداکثر ظرفیت یک خانه 50894 می باشد ( در سطح 30 ) .
# سربازخانه : برای ساخت ارتش و کمتر کردن زمان ساخت و دسترسی به یگان های پیاده نظام و کمانداران نیاز به توسعه این ساختمان دارید .
# اصطبل : برای ساخت و کمتر کردن زمان ساخت و دسترسی به یگان های سواره نظام نیاز به توسعه این ساختمان دارید .
# کارگاه : در کارگاه شما میتوانید ماشین های محاصره را بسازید و ارتش خود را قویتر و کارآمدتر کنید ، با ارتقا سطح کارگاه زمان ساخت هر واحد ماشین محاصره همانند سربازخانه و اصطبل کاهش می یابد .
# بازار : در بازار شما میتوانید به تجارت منابع با دیگران بپردازید و یا منابع خود را با دیگران تقسیم کنید . نقش بازار در بازی مهم بوده و در برخی مواقع در جنگ ها نیز مفید و استراتژیک خواهد بود ( خارج ساختن منابع از قلعه در حین حمله ) . شما میتوانید منابع خود را در بازار داخلی با توجه به نسبت و سطح فعلی بازار خود تبدیل کنید ، بر فرض شما 100 واحد از آهن دارید و 10 واحد از طلا ، اگر سطح بازار شما حداکثر یعنی 25 باشد میتوانید 50 واحد اضافه آهن خود را به 25 واحد طلا تبدیل کنید تا انبار شما به تعداد 50 آهن و 35 طلا تبدیل شود ( تعدیل منابع ) . همچنین توسط بازرگانان میتوانید منابع خود را داد و ستد کنید .
میزان بار قابل حمل توسط بازرگانان شما در سطح 25 بازار و مهارت سرمایه گذاری استاد ( در آینده مهارت ها توضیح داده خواهند شد ) به اندازه 100 هزار واحد است ، یعنی بطور میانگین از هر منبع 25 هزار واحد .
در سطوح پایینتر بازار این مقدار به نسبت تعداد بازرگانان کاهش می یابد .
میتوانید به بازار از صفحه اصلی و گزینه " برو به بازار " دسترسی داشته باشید .
در صفحه بازار لیست پیشنهاد های نزدیک به شما آورده شده است که در صورت نیاز میتوانید با دیگران داد و ستد کنید و منابع را عوض کنید .
همچنین در صورت داشتن VIP میتوانید از ***** پیشرفته استفاده کنید تا پیشنهاد دلخواه خود را پیدا کنید .
# آهنگری : آهنگری یک ساختمان مهم در بازی است که شما برای ارتقا یگان های ارتش خود به توسعه آن نیاز دارید . همچنین از ساختمان های پیش نیاز قصر می باشد . هر یگان برای ارتقا نیاز به تقویت در آهنگری دارد ( تقویت یگان ها در آینده توضیح داده خواهد شد )
# درمانگاه : برای درمان نیروهای خود و همچنین پاکسازی یگان های زخمی در نقشه نیاز به درمانگاه خواهید داشت ، درمانگاه نیز از پیش نیاز های قصر می باشد .
هرچه سطح درمانگاه شما بیشتر باشد درصد بیشتری بر حسب شانس میتوانید بازسازی و مداوا نمایید .
# دیوار : دیوار یک عنصر دفاعی مهم در قلعه شما است ، در ابتدای بازی برای جلوگیری از غارت شدن توسط دشمنان کاربرد زیادی دارد . این ساختمان تا سطح 20 قابل ارتقا بوده و پیشرفت میکند . دیوار توسط نیروهای دشمن قابل تخریب است ولی پس از انتهای مبارزه دوباره بازسازی میشود . دیوار قابلیت ضربه زدن و کشتن نیروهای مهاجم را در صورت خراب نشدن دارد . دیوار در سطح 20 به محدوده 4 میرسد . ( محدوده حمله در آینده توضیح داده خواهد شد ) .
# قصر : قصر مهمترین ساختمان بازی است ، برای افزایش قلعه های خود ، دسترسی به یگان ویژه قوم خود و ارتقا یگان ویژه نیاز به قصر دارید ، تا سطح 4 قابل ارتقا است و منابع زیادی بابت ساخت آن صرف می شود . با ساخت اولین سطح قصر شما میتوانید یگان ویژه خود را بسازید و با ساخت سطح 4 آن را ارتقا دهید . همچنین میتوانید نجیب زاده بسازید و قلعه های قابل تصرف را تسخیر کنید .
# پناه گاه : پناهگاه اهمیت چندانی در بازی ندارد و از ساختمان های ابتدایی در بازی است ، پناهگاه تا اندازه ای منابع شما را از دسترسی دشمن مخفی میکند و مانع از غارت آنها می شود .
# انبارها : انبار محل ذخیره منابع شما است ، هرچه سطح آن بیشتر باشد منابع بیشتری ذخیره میکنید . حداکثر ظرفیت انبار 400 هزار واحد از هر منبع است که برای اقوام خاص که 10% ظرفیت بیشتر دارند 440 هزار واحد می باشد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.